Tuesday, July 21, 2009

Apam mentega dan Puding Coklat Lagi


Baru-baru nih ader buat makan-makan sikit kat rumah jadi buatlah kuih muih sikit nak dijamah sebagai pembasuh mulut. Nih semua repeat punya hidangan atas permintaan ramai. Jadi layan jer lah gambar -gambar nih. Yang nyata apam mentega sentiasa mendapat permintaan dan pujian. Simply sedap..Lihat lah apam ku berbagai2 saiz itu sebab acuan nyer tak banyak malas nak menunggu so pakai jer acuan yang lain2 kan.Puding coklat nih sedap lagi letak susu cair mengantikan susu tepung tuh.
Korang nak resepi Puding Coklat kat sini dan Apam Mentega kat sini yer..




2 comments:

  1. ana... mengganas terus eekkkk :p

    ReplyDelete
  2. apam mentega tu mmg 5 bintang Ida bagi.. first time buat terus jatuh cinta heheh

    ReplyDelete