Tag dari G

G, wahahahah..silalah baca jawapan ku yang ala2 vogue ini...

1) bekas kekasih saya adalah Encik H and Encik M ( hahahaa lu pikirlan sendiri saper nih)Animations - heart-05

2) saya sedang mendengar bunyi ketukan keyboad (sebab tgh kat opis nih)Animations - come in


3) mungkin saya patut buat kopi dulu.Animations - coff12


4) saya suka pergi melancong , cuti2 malaysia

5) sahabat baik saya bekerja di Sime Darby Group KL


6) saya tak paham kenapa saya still keje kat sini setelah 5 tahun ..hahaahh

7) saya kehilangan buku cerita terbaru yang belum sempat dibaca, citer best plak tuh oleh Dean KoontzAnimations - 3d book2


8) ramai yg berkata hidup adalah satu perjudian ( life is a gamble)

9) makna nama saya ialah Cahaya Saya

10) cinta tu adalah....satu kemestian untuk semua insan

11) di suatu tempat, disuatu masa, disuatu hari.. melalut lah plak!!

12) saya akan cuba menjadi seorang superwoman...tralalallalal

13) makna SELAMANYA ialah sehingga menhebus nafas terakhir dibumi Allah ini.

14) henpon saya sekarang berada di depan komputer. ( boleh ker cenggini ?)

15) saya paling meluat bila people avoiding me for no reason... ( that I know of )

16) bila saya bangun dr tidur saya tgk hp dulu ( poyo nih..)

17) party adalah party tupperware, party cosway dan sewaktu dengannya.. ekkeek

18) haiwan yg paling cute pnh saya jumpa ialah orang utan kat matang Willife Center.Animations - clipart animals jungle 010


19) peringkat umo yg paling menyeronokkn ialah antara 35 hingga 39

20) hari ini saya rasa sgt tension sebab its MOnday ( need I say more??)

21) mlm ini saya akan cuba buat kek gula hangus.

22) saya btl2 inginkan sebuah kedamaian dalam hidup ini ( deep huh!)

23) bila tgk muka kt cermin pg td saya rasa kena pakai bedak lebih sikit sebab muka sembab...

24) shopping kompleks yang selalu dikunjungi ialah jaya Jusco kat Seremban 2

25) makanan segera biasanya ialah Double Cheeseburger at McDonald.

26) ayat2 terakhir kata pd org... Fis, jgn lupa shipment hari nih!

27) nk pnjgkn tag ni? Takper lah..sampai sini jer... kekeeAnimations - flower14

Sekian terima kasih.....

Comments

Popular posts from this blog

Tag dari Ana Wahid

Kem Lubuk Semak, Ulu Dong Raub- Bergumbira2

Kuih Seri Muka