UUM TRIP-SBP Rugby10 Under 16


Baru-baru ni (7-9 Ogios) ikut my sister pergi ke UUM , tengok anak abang teh Mirza main under Sekolah Mengah Sains Selangor untuk Ragbi bawah 16 tahun untuk Sekolah2 Asrama Penuh. Pergi berempat, Ateh, Abang Long Danial dan adik Iman.

Kami dudk kat University Inn dalam kampus UUM jugak. Ok lah jugak bilik kat situ one bedromm tapi ader seperate bathroom dan ruang tamu yang besar jugak. Kira just nice untuk kami berempat sebab memang bawak tilam extra skali.

Trip kali nih memang kurang sight seeing activies banyak duk tepi padang jer takpun saya lepak kat bilik layan FB (sebab panas woo kat padang tuh ). Jalan2 pun cuma sempat menjenguk ke Bukit Kayu Hitam Duty Free dalam sejam, then dapat lah makan  Pulut Mangga dan dalam perjalanan balik singgah di Pasar Rabu  Alor Star untuk makan tengahari dan beli buah tangan untuk orang kat rumah. Meh layan gambar.
gambar kamera interframe lak..
Penaja Utama Kejohanan Carisbrook.. huhu rugi lak rasa tak beli T-shirt ragbi tuh wat cenderahati untuk diri sendiri
Team yang masuk final Cup SMSS dan SMSH
Masa tengah main, mintak maaf ke-bluran gambar2 nih sebab diambir oleh jurugamabar tak professional langsung iaitu anak buah saya Iman yang berumur 6 tahun
mama dan iman..
Juara dan naib juara  duk sebelah-menyebelah..
Antara sekolah asrama penuh yang menyertai..
Nih lah the comel jurugambar itu..Nurul Iman,,..

Comments

Popular posts from this blog

Tag dari Ana Wahid

Kem Lubuk Semak, Ulu Dong Raub- Bergumbira2

Kuih Seri Muka