Makan makan di @grill BBBangi

Makan malam ala2 western mulanya nak makan di wadihana western islamic dah nak pesan grilled sole with butter rice. Tetiba black out pulak kedai. Terpaksalah cari 2nd option sebab tuan kedai tak nak pelanggan2 berada dalam keadaan tidak selesa untuk makan. Salute attitude macam nih.mementingkan pelanggan dari keuntungan. Jadi gerak ke @grill. Sebenarnya kali ketiga makan kat sini. Kali pertAma masa tuh tengah demam dan selsema cuma order sup cendawan. Kali kedua amik seafood oglio yang aku rasa sangat kena pada tekak. Freshly made pasta with fresh seafood ( mussel, udang, sotong) dan enough heat to pair with the olive drizzled pasta. Masa tuh rasa cam tak cukup jek.
Kali nih pulak sebab selera dah terbantut cuma pesan chicken chop dengan sos cendawan dan kentang goreng. Ayam tuh di grill tapi untuk saya rasa cam kurang masak need a few more minutes on the grill. T
Hidangan lagi satu spagethi marinara. Sedikit kekecewaan dengan hidangan nih kerana saucenyer terasa sedikit manis. Campur tomato sauce maggi dari botol ker? Nasib baik bahan2 adalah segar boleh lah lagi diterima tekak.
Sepatutnye starter yang dipesan tiba awal sebelum hidangan utama..yg nih crispy softshell crab tiba bila dah setengah jalan baru sampai. Ketam nih digoreng salut spicy dan crispy tepung. Not something that i would order again kot tak kena kat tekak tapi kawan saya kata sedap.
Keputusannya kali ini hidangan agak memgecewakan sangat berbeza dari sebelumnyer atau aku yang silap buat pesanan. Hmmmmm.. Untuk 3 hidangan campur air tembikai, iced chocolate dan dua kopi panas adalah $100.

Comments

Popular posts from this blog

Tag dari Ana Wahid

Kem Lubuk Semak, Ulu Dong Raub- Bergumbira2

Kuih Seri Muka