Monday, July 19, 2010

Pagi Ahad di Bagan Lalang

satu pagi ahad , ader kawan aku ajak pergi berjogging kat Bagan Lalang..mak aih punya jauh  lebih 30 minit dari umah... tapi sesekali layan jer lah...siap bawak anak bini dan bekal nasi lemak lagi... seronok gak jogging kat sini pagi2, nyaman, segar dan indah..jum lah layan gambar2 nih jer.... pictures are worth a thousand words kan...


Bunga teratai yang sedang kembang kat depan Sepang Gold Cost tuh..




Program tanaman semula anak bakau...di pantai bagan lalang...
the nature's way to fight beach erosion..

Barisan anak bakau yang ditanam, to help repopulate the beach..

pokok bakau yang dah sedia besar....


semangat nak jogging..penat lari atas pasir nih sebenarnya..



bunga kembang pagi yang banyak tumbuh tepi pantai nih..



yahhhh..mari bersenam...


sekian untuk edisi bersenam pagi  yer... ntah bila aku rajin nak berjogging plak...ader sesaper nak teman kan tak?

No comments:

Post a Comment