Jalan-jalan Di Langkawi 2010

Jalan2 bersama teman-teman lama ku..Wahida Wahab , baby Azurryn , hubby Sazali and encik Azmiee..


Sampai kat kuala perlis subuh nan sepi lagi pukul 6, gulap gelita lagi tau...lepas subuh ..terus carik kedai nak bekpes.. then book tiker feri untuk pukul 8 (STAR CITY). sungguh ramai rombongan cikgu2 sekolah dan murid-murid sekolah di dalam feri.. ader lah ala2 kenduri suasana dalam feri tuh..sib baik saya boleh layan baca nocel Scott Sigler jer..
Dah tiba kat jeti Kuah Pulau langkawi... banyak2 benda nak ambik, teringin plak nak ambik gambar menatang nih,,tengok sudah cuak sebab langit tengah mendung, macamana nak jalan2 sementara menunggu PUan wahida dan family tiba..


Saya sudah sampai ke cable car di gunung mat cincang..walaupun sudah kali ketiga disi tetap mengujakan..masa naik boleh contol macho lagi bila turun adoiii.... kecut perut mak.. pemandangan yang sangat menarik...
gambar saya di hanging bridge..sampai setengah jalan jer..tahap gayat terlampau untuk jalan2 sampai ke hujung..sebab rasa bridge tuh berayun2 dan jantungku berdegup2... soklan nyer..maner kah kasut saya? hahaha
Nih nak tunjuk bunga senduduk purple kat atas nih sungguh subur besar kalau nak bandingkan dengan pokok senduduk kat semak sebelah rumah tuh..

Gambar saya lagi..kali nih saya pakai kasut yer tuan  puan...
Oh ya..dekat kaunter tuh tulih admission fees RM30.oo tapi untuk Malaysian kena tunjuk IC dan dapat diskaun RM15 jer... ( kalau tak silap ler...hehe )

Cuba teka tempat nih kat maner eks..Morocco ker? ehhehe bukan kat area dataran lang tuh jer..sementara menunggu pick-up saya jalan2 tengah panas ambik gambar ehehe..

Burung nak terbang dah..get ready...


take off..saya rasa..burung nih cukup femes kepada sesaper yang pergi langkawi..termasuk jugak pelancung2 asing..sementara saya lepak kat sini ader lah 3-4 mintak tolong ambikkan gambar...kalau charge  sorang 5 ingit dah lepas nak minum kat STARBUCK kat jetty Kuah tuh

Suasana senja di pantai cenang...

Ini ailah suami sahabat baik saya dengan beloved daugtehr , Stephanie Azuryyn.. memang photocopy daddy nih..

Ida and her princess

sazali, the doting daddy..


Kami berjalan2 dan melepak di Underwater World..lagi sorang camera shy plak.. akan diupload di edisi lain..



Comments

Popular posts from this blog

Tag dari Ana Wahid

Kem Lubuk Semak, Ulu Dong Raub- Bergumbira2

Kuih Seri Muka